Δωρεάν μεταφορικά
σε όλη την Ελλάδα
Ζητήστε μας να σας καλέσουμε κι ένας τεχνικός μας θα βρίσκεται σύντομα δίπλα σας!
Δωρεάν μεταφορικά πανελλαδικά
Στο re|store κάνουμε την διαδικασία επισκευής απλή και οικονομική!
Μόλις παραλάβουμε την συσκευή σας θα πραγματοποιήσουμε έναν τεχνικό έλεγχο για να διαπιστώσουμε το πρόβλημά της και να διαγνώσουμε την αιτία του. Αν τελικά δεν συμφωνήσετε με το κόστος επισκευής ή η συσκευή σας δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί, υπάρχει μια μικρή χρέωση στα €10 για τον τεχνικό έλεγχο. Αν προχωρήσουμε σε επισκευή, δεν σας χρεώνουμε τον τεχνικό έλεγχo.
Δείτε ακόμη:
Απλά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και στις περισσότερες περιπτώσεις θα έχετε την συσκευή πίσω στα χέρια σας μέσα σε 48 ώρες!
Συμπληρώστε τη φόρμα αυτής της σελίδας με τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας και μια αναλυτική περιγραφή του προβλήματος (π.χ. κάνει επανεκκινήσεις κυρίως όταν είμαι στο internet). Με την αποστολή της συσκευής σας συμφωνείτε με τους όρους παραλαβής συσκευής, τους όρους χρήσης ιστότοπου, την πολιτική απορρήτου της επιχείρησής μας και τους όρους επεξεργασίας δεδομένων της παρούσας φόρμας.
Για τον έλεγχο των λειτουργιών της συσκευής είναι απαραίτητο η συσκευή να μην είναι κλειδωμένη ή να μας κοινοποήσετε όποιον κωδικό είναι απαιτητός για την πρόσβαση σε αυτή και τις λειτουργίες της.
Για να παραλάβουμε τη συσκευή σας χωρίς αυτή να υποστεί περαιτέρω βλάβη, είναι σημαντικό να τη συσκευάσετε σωστά. Σας προτείνουμε να την τοποθετήσετε στο κουτί που την αγοράσατε, εφόσον το έχετε φυλάξει. Μην ξεχάσετε να γράψετε πάνω στη συσκευασία το όνοματεπώνυμο σας και έναν τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας.
Παρακαλούμε, πριν μας στείλετε τη συσκευή, αφαιρέστε και κρατήστε την κάρτα SIM και όποια άλλα αξεσουάρ τυχόν έχει (κάρτα μνήμης, θήκη).
Εάν η συσκευή σας αντιμετωπίζει προβλήμα φόρτισης ή δεν ανάβει, παρακαλούμε συμπεριλάβετε στη συσκευασία τον φορτιστή και το καλώδιο φόρτισης ώστε να ελεγχθούν.
Στείλτε μας τη συσκευή σας με μια από τις συνεργαζόμενες εταιρίες courier (ACS courier ή ΕΛΤΑ courier). Μην ξεχάσετε να τους ενημερώσετε πως η αποστολή γίνεται με χρέωση παραλήπτη. Η αποστολή είναι δωρεάν για εσάς για δέματα έως 4 κιλά, ενώ εάν πρόκειται για πιο βαριά δέματα προσφέρουμε προνομιακή έκπτωση.
Κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο κατάστημα των εταιριών courier: ACS courier | ΕΛΤΑ courier.
Στοιχεία αποστολής:
Re|store service
Γεωργίου Παπανδρέου 9, 54645 Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2312.201820
Παρακαλούμε διατηρήστε το απόκομμα πελάτη του συνοδευτικού δελτίου μεταφοράς της εταιρίας courier, ώστε να μπορείτε να αναζητήσετε online την πορεία της αποστολής.
Μόλις παραλάβουμε τη συσκευή σας, πραγματοποιούμε τον απαραίτητο έλεγχο για τη διάγνωση της βλάβης και σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά για το κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο της επισκευής. Οι περισσότερες επισκευές ολοκληρώνονται την ίδια ημέρα.
Εάν δεν συμφωνήσετε με το κόστος επισκευής ή η συσκευή σας δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί, υπάρχει μια μικρή χρέωση στα €10 για τον τεχνικό έλεγχο. Αν προχωρήσουμε σε επισκευή, δεν σας χρεώνουμε τον τεχνικό έλεγχo.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν στείλετε τη συσκευή για μια πρώτη εκτίμηση του κόστους της επισκευής.
Μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση, με χρεωστική – πιστωτική κάρτα (online) ή με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τη συσκευή.
Η πληρωμή με δόσεις μπορεί να γίνει αποκλειστικά με χρήση πιστωτικής κάρτας (Visa ή Mastercard).
H επιλογή της αντικαταβολής ως τρόπο πληρωμής επιφέρει πρόσθετη χρέωση 3 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).
Φόρμα αποστολής συσκευής
Συμπληρώστε τα πεδία με το σύμβολο (#) εάν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου.
Όροι παραλαβής συσκευής:
– Ο πελάτης οφείλει να δημιουργήσει πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του, πριν παραδώσει τη συσκευή του στην εταιρία κούριερ. Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για την απώλεια δεδομένων και αρχείων που περιέχονται στη συσκευή.
– Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού. Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιαδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει για τον πελάτη.
– Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για τη μεταφορά της συσκευής από τον πελάτη προς το επισκευαστικό κέντρο. Η συσκευασία της συσκευής είναι ευθύνη του πελάτη.
– Η περιγραφή βλάβης γίνεται κατά την απόλυτη κρίση του πελάτη. Η επιχείρηση δύναται να διαπιστώσει τη βλάβη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου. Μετά τον έλεγχο θα ενημερώσει τον πελάτη για την εκτίμηση της βλάβης και του κόστους επισκευής.
– Ο πελάτης αποδέχεται ότι η συσκευή του αποστέλεται με κάποιο πρόβλημα και πως ενδέχεται να δημιουργηθεί περαιτέρω βλάβη στο μέλλον λόγω αυτού του προβλήματος. Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιαδήποτε άλλη βλάβη μπορεί να δημιουργηθεί στην συσκευή μου στο μέλλον εκτός εάν οφείλεται κάποιο από τα ανταλλακτικά τα οποία αντικαταστάθηκαν κατά τη διάρκεια της επισκευής που έγινε.
– Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιαδήποτε βλάβη στη συσκευή που στάλθηκε για επισκευή ή απώλεια δεδομένων, απώλεια κερδών ή συμπτωματική ζημιά που μπορεί να προκληθεί πριν, κατά τη διάρκεια, ή μετά το πέρας της επισκευής.
– Οποιαδήποτε εργασία γίνει πάνω στη συσκευή μπορεί να ακυρώσει την εγγύηση της (εγγύηση κατασκευαστή). Η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει την εγγύηση της συσκευής (εγγύηση κατασκευαστή) είτε βρίσκεται σε ισχύ είτε έχει ακυρωθεί από την κατασκευάστρια εταιρία της συσκευής.